Saturday, July 5, 2014

Početak


Zdravo svima,
moje ime je Tanja i želim Vam dobrodošlicu na moj blog. Posle mnogo premišljanja odlučila sam se da pokrenem svoj blog. Ovom mišlju sam se nosila već nekoliko meseci, ali nekako mi nikada nije bio pravi trenutak za početak. Previše obaveza, zatim nesrećni događaji koji su zadesili našu i zemlje u regionu...samo su neke od nepovoljnih okolnosti. Sada se situacija malo poboljšala, slobodnog vremena je više, tako da smatram da je ovo dobar trenutak za početak nečeg novog u životu.
Iskrena da budem, blogosferu sam otkrila pre nešto više od pola godine, a za to vreme mnogo toga novog sam saznala, naučila i shvatila koliko je značajno postojanje blogova u bilo kom segmentu. Čitajući recenzije i iskustva raznih devojaka uspela sam da pronađem neke proizvode koji meni odgovaraju, a takođe saznala i kada su akcije na kojim mestima, gde se mogu pronaći mnogi kvalitetni i pristupačni proizvodi. Zbog svega toga sam i ja poželela da budem deo toga, da razmenjujem iskustva, a možda se dogodi i neko novo poznanstvo koje preraste i u prijateljstvo. :)
Naziv bloga je Velike sitnice, možda malo paradoksalno zvuči, ali mislim da svakodnevne sitnice bitno utiču na život i one su ono što čini suštinu. Nekada samo jedna popijena kafa, nalakirani nokti ili pročitana knjiga mogu da nam poprave raspoloženje i učine čitav dan boljim. Mislim da sam rekla sve što je bitno za početak ovog, nadam se uspešnog, druženja. Očekujte iskoro prvi „pravi“ post. :)
Veliki pozdrav,
Tanja

2 comments:

  1. Dobro nam došla! :-D
    Želim ti puno zanimljivih postova i puno čitalaca. Jedva čekam prvi post. :-D
    Tanja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na dobrodošlici :)
      Još uvek imam neke tehničke nedoumice, ali nadam se da ću ih savladati i urediti blog kako sam zamislila i objaviti prvi post :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...