Friday, November 28, 2014

Tag: Potroši 6 do (Božića) Nove godine - prvi update

Pre mesec dana sam odlučila da učestvujem u ovom tagu i smanjim broj nagomilanih proizvoda. Šta sam tada izabrala i u kojoj količini možete pogledati ovde, a danas ću vam prikazati koliko sam napredovala u trošenju istih. Malo je nezahvalno to što su proizvodi uglavnom u neprovidnoj ambalaži, pa ćete morati da mi verujete na reč. :)




Prva dva proizvoda su jedina kod kojih ćete zaista moći da vidite koliko je ostalo. To su Nivea dvofazno sredstvo za uklanjanje šminke sa očiju i Balea young krema za telo. 


Kao što vidite na slici Nivea je skoro pri kraju, mislim da će biti gotova za najviše nedelju dana. Počela sam ovaj tag od pola bočice, tako da sam jako zadovoljna koliko sam potrošila, s obzirom da je jedno vreme nisam ni koristila.


Što se tiče Balea kreme za telo, malo sam je zapostavila, ali krećem sa njenim intenzivnijem korišćenjem, pa verujem da će biti potrošena do sledećeg update-a. 


Dahlia Golden dust set sam dosta koristila, baš sam se nameračila da ga potrošim. :) Losiona ima za još par mazanja, a gel za tuširanje će biti potrošen prilikom sledećeg tuširanja. 


Ziaja krema za ruke je verovatno najčešće korišćen proizvod iz ove grupe. Počela sam sa pola tube, a sada sam stigla do onog dela gde piše cream. :)


I poslednji proizvod je ovaj C-THRU dezodorans. Njega nisam mnogo koristila, ali mi se čini da sam potrošila polovinu od trećine sa kojom sam počela.

To bi ukratko bio moj napredak, nadam se da ću do kraja sledećeg meseca uspeti da ispraznim sve ove bočice i tubice. 

Kako vi napredujete sa trošenjem? :)


2 comments:

  1. eh odličan je ovo tag, ja sporo napredujem sa trošenjem, a nisam bila takva, vjerojatno me blogovi pokvarili pa stalno nešto kupujem i nagomilavam :D Je li dobra ziaja krema, kakav joj je mirirs???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Razumem potpuno, stalno nešto novo kupujem...ali ovo moram da potrošim kako znam i umem. :)
      Ziaja mi je super, blaga je, lepo miriše i ruke budu svilenkaste. Imaju i još dve, sa plavim znakom.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...