Friday, March 20, 2015

Sidni Šeldon - Anđeo tame

Prošlog meseca sam se malo ulenjila i nisam toliko čitala, tako da sam vam ostala "dužna" preporuku knjige. Danas ispravljam tu grešku i prenosim vam utiske o knjizi "Anđeo tame", velikog majstora trilera Sidnija Šeldona. Već sam jednu njegovu knjigu preporučila pre par meseci (klik) i od tada se sve više interesujem za njegova dela.

Fotografija preuzeta sa www.vulkani.rs


Deni Makgvajer je mladi inspektor, čija prva velika istraga ubistva će biti i jedan od najmračnijih i najbrutalnijih slučajeva sa kojim će se sresti u čitavoj karijeri. Sredovečni multimilioner je surovo ubijen u svom domu, a njegova mlada supruga je pronađena naga i jedva živa pored njegovog tela. Brutalno je prebijena i silovana, a patnja u njenim očima je navela inspektora da se zakune da će pronaći počinioca. Međutim, istraga ne pronalazi pouzdane tragove, a udovica nakon samo nekoliko dana nestaje bez traga.

Deset godina kasnije, Deni je uspeo da izgradi novu karijeru i dom, ali ga i dalje prati prelepo lice udovice i zločin koji nije uspeo da reši. Pojavljuje se čovek koji tvrdi da su se dogodila slična ubistva i da je siguran da su ona povezana. Prošlost se vraća i progoni Denija Makgvajera, terajući ga da se ponovo upusti u slučaj koji je pokušavao da zaboravi...

Ovo je najbolji Šeldonov roman, koji sam do sada imala prilike da pročitam. Obiluje napetim scenama i neočekivanim obrtima. Roman koji vas prosto tera na razmišljanje, drži u neizvesnosti i do poslednje stranice ne otkriva rešenje.

Da li ste čitali neka Šeldonova dela? Imate li još neku preporuku za mene? :)   

10 comments:

  1. Procitacu sigurno, za sada meni omiljeni je "Nista nije vecno" :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da će ti se svideti. :)
      Potražiću i tu. :)

      Delete
  2. Obožavam Šeldona, skupljam knjige, ovu sam nedavno pročitala i odlična mi je :). Ako nisi pročitaj "Ako dočekam sutra ".

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da se i tebi sviđa. :)
      Moram da je potražim, hvala na preporuci. :)

      Delete
  3. Posle Gijoma planiram da pređem na Sidni. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako sam i ja krenula. :)
      Baš sam pre neki dan kupila "Možda nebo zna" od Gijoma, jedva čekam da je čitam. :)

      Delete
  4. Već jako, jako dugo planiram Šeldona. Nijednu njegovu knjigu nisam pročitala, a inače sam ogroman fan trilera i krimića.
    Preporučila bih ti Donato Karizija, Sajmona Beketa, Tes Geritsen, Mo Hejdera, ma mogla bih da nabrajam još dugo, ali ako nisi pročitala knjige ovih autora, pročitaj, sigurno će ti se svideti. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima baš dobre romane, a neki se mogu naći i na trafikama za 300 din. Vredi pogledati. :)
      Nisam čitala ništa od tih autora, hvala na preporukama. :)

      Delete
  5. Ovo mi odlicna knjiga, obozavam Sidnija.. Preporucila bih ti njegovo najvece delo, Gospodar igre i drugi deo Gospodarica igre, kao i Posle tame :) Sve njegove knjige jako volim ali te su mi zaista najbolje, uz ovu koju si ti preporucila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Posle tame mi je sledeća na listi. :)
      A čula sam dosta pohvala za Gospodara i Gospodaricu, u planu su. :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...