Wednesday, June 10, 2015

Matching Manicures #24 - Flowers

Ove nedelje nokte nam krase cvetići. :) Malo kasnim sa manikirom, ali sam želela da isprobam crtanje ružica i ova tema mi je bila idealna za to.



Koristila sam:
- Essence Studio nails ultra strong nail hardener, kao bazu;
- Essence Bloom me up 04 Chaising Lacy;
- Essence Colour & go 174 Purple sugar;
- Rimmel 323 Dont be shy, 
- Gabrini Summer edition M 108;
- Golden Rose matte top coat;
- tačkalicu/doter.


Nakon baze, sve nokte sam premazala sa dva sloja Essence Bloom me up laka. Kada se osušio, tačkalicom sam jednu pored druge stavila dve veće tačke Essence Colour & go i Rimmel laka, a zatim ih jednostavno razmrljala. Sa strane pojedinih ružica sam pokušala da nacrtam listiće, uz pomoć zelenog Gabrini laka. Na kraju sam sve matirala Golden Rose nadlakom.





Mislim da mi izbor baznog laka nije bio baš najsrećniji, jer se loše aplicira i malo sam teže iscrtala ružice. Nisam najzadovoljnija, ali makar sam isprobala i tu tehniku. 

Pogledajte i šta su ostale devojke napravile:

18 comments:

  1. Ovo je predivno, boje su tako ženstvene i dobro su se uklopile, i ružice su super ispale. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa uklapanjem boja sam imala velikih problema, drago mi je da ti se dopadaju. :)

      Delete
  2. wow kako si dobro nacrtala te ružice :O nemam reči, kako smeš da kažeš da si nezadovoljna xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam sebi najveći kritičar i uvek mislim da mogu bolje kada su nokti u pitanju. :) Drago mi je da se tebi ružice toliko dopadaju <3

      Delete
  3. Ružice su baš slatke. Ja bih voella da mogu tako da crtam po noktima ali praksa mi je u minusu hah :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Pixie. :)
      Ako je za utehu, ja ne znam da šminkam kao ti. :)

      Delete
  4. Ružice su ti stvarno prekrasno ispale <3

    ReplyDelete
  5. meni se sviđa, nije prevelika razlika u bojama pa je manikura baš decentna :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Žana. :)
      Meni je delovala prilično šareno, pogotovo zbog bazne boje koja mi nekako vrišti. :D

      Delete
  6. Baš je lepo! Sviđaju mi se ruže :)

    ReplyDelete
  7. nokti su ti super ! slike takodje! bas si lepo sve uklopila

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...