Saturday, August 29, 2015

Born Pretty Store: Diamond Glitter

Ukoliko ste čitali jučerašnji post, videli ste da sam najavila da ćete taj plavi lak videti blago nadograđen. Palo mi je na pamet da ga malo začinim šljokicama sa Born Pretty Store sajta.


U pitanju su krupne šljokice romboidnog, odnosno dijamantskog oblika, kako su ih oni nazvali. U kutijici se nalazi gomila ovih šljokica, prečnika 2mm*4mm. Same šljokice se presijavaju u raznim bojama, u zavisnosti od pada svetlosti i položaja, s tim što su neke u izraženim bojama, a neke neutralnije. Možete ih naći ovde


Za ovaj manikir sam birala šljokice neutralnih boja, kao i one koje su imale izraženiju ljubičastu i roze boju. Aplicirala sam ih tako što sam preko GR plavog laka nanela sloj nadlaka, a zatim tačkalicom kupila jednu po jednu šljokicu i ređala ih na nokat. Taj postupak sam ponovila na sva tri nokta koja sam ukrasila. Na kraju sam preko dodala još jedan sloj nadlaka, da bih fiksirala šljokice. 





Da li vam se dopada dodatak? :)

Ukoliko želite da naručite nešto iz nail art odeljka sajta, ukucajte na kraju kod METAK31 i ostvarite 10% popusta na iznos porudžbine. 



*PR uzorak

8 comments:

  1. Jako lepo izgleda. :) Svidja mi se kombinacija te nijanse i boje tih šljokica. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je drago što ti se sviđa kombinacija šljokica :)

      Delete
  2. Imam ove šljokice, samo plavičastu verziju. Nikako da ih upotrebim. :/ Ti si ih baš lepo iskombinovala. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam dugo razmišljala kako da ih upotrebim i ovo mi odjednom palo na pamet. :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...