Saturday, August 22, 2015

Catrice Sand'sation LE - PLUMbeach

PLUMbeach je lak iz prošlogodišnje Catrice Luxury Lacquers kolekcije, koju su činili lakovi teksturnih završnica. Ne znam zašto, ali manija za ovakvim lakovima me spopadne uglavnom zimi, ali sam se nedavno setila da nisam isprobala ovaj lak i iskoristila priliku da ga prošetam na noktima.  




U svojoj kolekciji nemam mnogo teksturnih lakova, čak mislim da ih imam možda ukupno pet. Od svih, ovaj mi se čini najlepše, a nadam se da će se i vama dopasti na ovih nekoliko fotografija koje ćete videti.



Boja mu je prilično nedefinisana, mada naziv upućuje na to da se radi o nekoj varijaciji ljubičaste. Ima ružičasti podton, a u sebi sadrži fine zlatkasto-bakarne šljokice, koje mu daju šarm. Posebno lepo izgleda na direktnom suncu i pod veštačkim osvetljenjem. 


Za punu boju i pokrivenost su potrebna dva sloja, a brzina sušenja mu je malo sporija u odnosu na druge teksturne lakove koje posedujem. Malo se teže uklanja sa noktiju, što je i slučaj sa svim lakovima ovog tipa. 


Catrice lakovi se ne mogu kupiti u drogerijama u Srbiji, ali se mogu pronaći razni primerci na sajtu mojekrpice.rs. Do sada sam preko tog sajta kupila nekoliko Catrice lakova i zadovoljna sam onima koje sam isprobala. 

Da li vam se dopada? Volite li teksturne lakove?

13 comments:

  1. i ja imam ovaj i bas ga volim, prelijep je na noktima :)

    ReplyDelete
  2. Bas mi se dopada :-) :-) jeleninkutak24.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Bas mi se dopada :-) :-) jeleninkutak24.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. very beautiful textured nail polish :)

    ReplyDelete
  5. Prelepo izgleda, odlicno ti stoji. :)

    ReplyDelete
  6. Mnogo je lep! Ja nemam nijedan teksturisani lak, ne znam stvarno razlog zasto, a mnogo su mi lepi. Moracu to da promenim :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni ja ih nemam mnogo, ali imam i jedan takav nadlak, što je isto ok rešenje ako želiš samo da isprobaš efekat. :)

      Delete
  7. ja bas volim hrapavce, znam kako ide tesko sa skidanjem ali ne mogu do odolim,! ovaj lak je fenomenalan, i bas ti lepo stoji , lepe su i slike

    ReplyDelete
    Replies
    1. To za skidanje im je jedina mana, ali dobro, od sada uvek alu folija i problem rešen. :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...