Tuesday, August 4, 2015

NOTD: Pink leopard

Ne znam da li ćete mi verovati, ali ja nikada do sada nisam radila leopard šaru na noktima. Odavno sam planirala da je uradim, ali nekako mi inspiracija uvek ode na drugu stranu. Leopard šara je, čini mi se, najpopularnija vrsta manikira među onima koji se interesuju za nail art, a zahvalna je i zbog toga što se može raditi u raznim kombinacijama boja. Stoga je i moj leopard netipičan i pogodan za ove letnje dane. :) 



Za ovaj manikir sam koristila:
- Essence studio nails ultra strong nail hardener, kao bazu;
- Golden Rose WOW! #18;
- Essence Multi dimension 57 love of pink;
- Flormar 392 Holographic Silver;
- Eveline X-treme Gel effect top coat;
- tačkalicu/doter. 


Nakon baze, sve nokte sam premazala sa dva sloja GR laka. Kada se on osušio, četkicom od Essence laka sam nasumično ređala nepravilne tačke na srednji prst i kažiprst. Tačkalicom sam te tačke delimično uokvirila, kako bih postigla leopard šaru. Na domali prst sam dodala dva sloja Flormar šljokica i na kraju sve nokte zaštitila slojem Eveline nadlaka. 





Na fotografijama se ne vidi potpuno ta leopard šara, tako da mislim da bi bilo bolje da sam tačke uokvirila nekom tamnijom bojom kako bi došle do izražaja. U svakom slučaju, zanimljiv mi je krajnji rezultat i sigurno ću u budućnosti ponoviti ovu vrstu manikira, ali u nekim drugim bojama.  

Volite li leopard šare? Da li biste nosili takvu vrstu manikira? 

9 comments:

  1. Baš interesantna kombinacija :) Nikada nisam probala taj leopard print na noktima, dala si mi super ideju :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veoma je jednostavan za rad, viđećeš i sama. :)

      Delete
  2. Baš je lep manikir :) imam ove lakove i baš ću da probam ;)

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Moja najdraža boja, roza naravno i neizbježne šljokice-super kombinacija! Sada želim imati ovaj GR rozi lak :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da i ti voliš ove boje. :)
      Ovaj GR ide pomalo na neon, mislim da bi ti se dopao. :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...