Monday, September 7, 2015

Eveline Nail Therapy gel za uklanjanje zanoktica

Negovani i lepi nokti su osnov svakog manikira. U to spada prvenstveno nega zanoktica, koje nikako ne smeju biti isušene i iskidane. Jedan od proizvoda koji ja koristim za njihovu negu je Eveline sredstvo za meke i zdrave zanoktice. 



Proizvođač kaže da je ovo profesionalni proizvod koji brzo, lako i efikasno otklanja suve i ogrubele zanoktice oko noktiju, bez rizika od povrede. Sprečava cepanje i preterani rast zanoktica. Sadrži ulje avokada koje umiruje, omekšava i intenzivno hidrira zanoktice. 

Način upotrebe: Naneti gel oko zanoktica i ostaviti da deluje 30 sekundi, a zatim nežno odgurnuti nazad zanoktice drvenim manikir štapićem. Ne stavljati na povređen, iritiran epiderm, ne ostavljati na koži duže od 1 minut. Oprati ruke posle tretmana. Da bi zadržali efekat, ponavljati tretman jednom nedeljno.

  
Proizvod dolazi u tubici od 12 ml, sa uskim otvorom na vrhu, koji vam pomaže pri aplikaciji. Ja sam gel nanela prvo na nokte jedne ruke i ostavila otprilike minut. Zatim sam počela da potiskujem zanoktice ka gore, čime su mrtvi slojevi omekšali i počeli da se otklanjaju. Nakon toga sam oprala ruke. Nokatna ploča je delovala duže, a koža oko nje prilično zdravije i mekše. Taj postupak sam ponovila i na noktima druge ruke. 

Nisam imala nikakve neželjenje efekte u vidu peckanja, jer moje zanoktice nisu u lošem stanju. Ukoliko vi imate naviku da ih grickate i kidate, mislim da biste mogli da osetite blago peckanje, zbog čega verujem i da je proizvođač naveo da se ne stavlja na povređeni epiderm. Složila bih se sa tim da kremu ne ostavljate previše dugo, jer će vam isušiti kožu oko noktiju. Kada sam je drugi put koristila, iz nekog razloga sam je ostavila oko pet minuta i narednih par dana mi je kožica bila baš suva, pa sam morala pojačano da je hidriram.

Sastav
Zanoktice sa luka noktiju nikada ne sečem, samo ih potiskujem ka gore, što savetujem i vama. Tako ćete sprečiti povrede i iritacije, otkoniti odumrle delove, a i nokti će vam izgledati duže i zdravije. Već sam rekla da nemam problema sa zanokticama, pa ovu kremicu koristim otprilike na svake dve nedelje, kako bih zanoktice održala mekim.

Kako vi negujete svoje zanoktice? 

*PR uzorak

10 comments:

  1. Ja koristim vazelin i odlicno se pokazao :-) :-* jeleninkutak24.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam do sada koristila vazelin, hvala na ideji. :)

      Delete
  2. Imam ga i zadovoljna sam, mada u poslednje vreme nešto nemam potrebu za njim.

    ReplyDelete
  3. Moram ga probati jer su mi se u poslednje vreme pojavile zanoktice, a nikad ih ranije nisam imala...

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni se povremeno dešava period zanoktica... Mislim da ti ovo sredstvo može pomoći da ih smanjiš.

      Delete
  4. povremeno se poslužim afroditinim gelom za odstranjivanje zanoktica, ali bez kakvog ulja za zanoktice uzalud vam trud svirači ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ulja slabije koristim, ali zato hidriram ruke kremama non-stop. :)

      Delete
  5. Može li se naći u DM-u? Trenutno za njegu zanoktica koristim ricinusovo ulje ili vazelin, a htjela bih probati i nešto ovako. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam ga viđala u DM-u, ali moguće da ga ima. Pogledaj i po manjim parfimerijama, često se kod njih mogu naći Eveline tretmani za nokte. :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...