Monday, October 12, 2015

Born Pretty Store: Knit Nail 3D Stickers

Stigla je jesen, a sa njom i hladnije vreme. Majice na kratke rukave smo zamenili džemperima i jaknama. Ne volim ništa što je vezano za hladnoću, ali sam poželela efekat pletenog džempera na svojim noktima. Za njegovu izradu sam koristila stikere sa Born Pretty Store sajta, a koliko sam njima bila i zadovoljna, pročitajte u nastavku teksta.



Stikeri su zalepljeni na providnu foliju, a upakovani su u kartončić na kome je sve na Japanskom jeziku. Bukvalno sve, do uputstva sa zadnje strane i ostalih informacija. Srećom, pozadi se nalazi par sličica sa objašnjenjem kako se ovi stikeri koriste. Ovde je reč o stikerima koji bi trebalo da pokriju ceo nokat, a eventualni višak se iseče i isturpija. Postoji nekoliko kombinacija boja i "štrikanog efekta", a ja sam se odlučila za motiv broj 09, koji možete pronaći klikom ovde.

   
Kada su stigli jako su mi se dopali i baš me je zanimalo kako će izgledati na noktima. Moram odmah da kažem da sam se prilično razočarala. Stikeri su baš gumeni i loše se apliciraju na nokte. Zbog svoje debljine se ne mogu zalepiti ravnomerno, pa su se na nekim mestima skupili (ne znam kako da vam to drugačije opišem, videćete sve na fotografijama). Pritom su i uski, tako da mi onaj najveći nije pokrio ceo palac, a ja uopšte nemam široku nokatnu ploču. 




Negativna stvar u vezi njih je i to što se loše skidaju sa noktiju. Nije bilo moguće ukloniti ih skidačima laka, nego sam morala da ih odlepljujem. što je bilo zaista mučno (jer su se kidali) i trajalo je dugo. Veoma mi je žao što sam se najviše razočarala u ono čemu sam se najviše radovala, ali makar sad znam da bi trebalo da dobro razmislim pre kupovine stikera koji pokrivaju ceo nokat. 

Ukoliko vam se dopadne nešto drugo iz nail art ponude sajta, slobodno na kraju porudžbine ukucajte moj kod METAK31 i ostvarite 10% popusta. 


*PR uzorak

10 comments:

  1. Zaista dobro izgledaju, zanimljiv mi je taj 3D efekat, šteta za kvaliet. :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam se najviše radovala tom 3D efektu, baš mi je krivo što su loše. :(

      Delete
  2. Preslatko izgledaju, steta, poznata mi je muka kada nece da se skine neki lak, a mogu da zamislim kako je kada stikeri nece.

    ReplyDelete
  3. Šteta što si se razočarala, deluje mi čak i simpatično i sama ideja stikera je super. :)
    p.s. Sećaš se naše konverzacije o izgubljenom paketu? E pa ni sledeća dva nikada nisu stigla. Završih sa njima za sva vremena.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iz daljine je i simpatično, ali treba to videti uživo. :D Pritom su se kačili za odeću i izgulili se vrhovi brzo...
      Stvarno šteta za pakete...mada zavisi i sa kim si bila u kontaktu, reci mi samo da nije Alice?

      Delete
    2. Ako nešto ne volim, to je onda kada mi se kače za odeću ili kosu, šteta stvarno :/
      Nisam sigurna, ali mi se čini da je prva bila Alice. Posle se nisam sa njom uopšte čula. Nakon toga mi je paket ponovo poslala Jessica i Sophia, pojma više nemam, a ni živaca za to. :D

      Delete
    3. I ja sam prvo komunicirala sa Alice, jednom rečju - nesposobna je! Pisala sam im i žalbu na nju (jer mi nije ništa poslala, a na mail mi nije odgovorila skoro dva meseca) i kasnije me je kontaktirala Vivian, sa kojim imam odličnu komunikaciju, bukvalno za dan-dva odgovara na mail...a ovoj je trebalo i po nedelju dana (u najboljem slučaju). Žao mi je baš što se tebi tako zalomilo. :/

      Delete
  4. Meni ovo predivno izgleda, steta sto se teze skidaju..Mada kada ovako izgledaju ne bi mi smetalo skidanje :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...