Tuesday, October 27, 2015

Matching Manicures #29 - Halloween

Nakon dužeg vremena, vratila sam se uparivanju manikira i to baš sa temom Noći veštica. Većina blogokoleginica je bila inspirisana strašnim delom ovog praznika, a ja sam se odlučila za lepši deo, a to su slatkiši. :) Candy corn je slatkiš koji je jako popularan tog dana, a ima oblik zrna kukuruza. Boje koje ga krase su bela (vrh), narandžasta (sredina) i žuta (dno).



Za njegovu izradu sam koristila:
- Miss Sporty Base & Top Coat;
- Flormar beli 370 i narandžasti 401:
- žuti s-he 303;
- Essence Nail Art sparkle sand top coat;
- kozmetički sunđerčić.


Nakon baze sam nokte prelakirala belim Flormar lakom, a potom na sunđer stavila vodoravno sloj belog, narandžastog i žutog laka. Odlučila sam se za gradient efekat, koji mi je bio najjednostavniji i najviše mi se uklapao uz ovaj dizajn. Postupak sam ponovila još jednom, a kada se sve osušilo nanela sam sloj Essence sparkle sand nadlaka, kako bih dobila taj ušećereni efekat slatkiša. Palac i mali prst sam premazala sa dva sloja narandžastog laka i dodala pomenuti nadlak.




Izvinjavam se na lošijim fotografijama, ali bila sam prinuđena da slikam rano ujuru, a u poslednje vreme su ona maglovita.

Kako vam se čini ideja manikira?

Pogledajte i inspiracije ostalih blogokoleginica:

18 comments:

  1. Mnogo su slatki :-) Svidja mi se ideja.:-* :-* jeleninkutak24.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Lijepa je manikura, nekad sam radila nešto slično ali umjesto bijele sam lakirala ljubičastu narandžastu i žuti i super mi bilo ali mi se ova manikura ne da raditi jer je neuredna i ja se sva umrljam :D :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste malo neuredno, ali ja gradient baš volim da radim. :)

      Delete
  3. Svidja mi se ovaj manikir, ja bih samo boje promenila :) Inace Flormar lakove obozavam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja imam par Flormar lakova i svi (osim ovog belog) su mi baš dobri.

      Delete
  4. Prelepi su nokti :) ovaj zuti lak je predobar. :D nisam ga videla do sad u Dm-u a prelap je zuta boja :) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam da li ga ima sad, nikada ne gledam she lakove, a ovaj mi je iz HR poslala Mila. :)

      Delete
  5. Uuuuuuu slatko uvik paše :D Baš su lipi noktići :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam da si ti želela nešto krvavije, ali ovo mi je bilo najlakše i najprimerenije za javnost. :D

      Delete
  6. lijepi gradient, moze ovo i za proljeće, ljeto, super :)

    ReplyDelete
  7. njami njami, sad bi baš prijalo nešto slatko :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da znaš da bih volela nekada da probam ovaj čuveni candy corn. :D

      Delete
  8. Odlična ideja i kreiranje zamišljenog. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odavno sam želela da uradim gradient i stavim ovaj top coat, pa mi se ova prilika učinila idealnom. :D

      Delete
  9. Simpatično mi je ovo :)
    Svaki put kad naletim na takvu manikuru, ne mogu se ne zapitati kakvog su okusa ti američki bomboni :P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...