Thursday, December 24, 2015

Eveline Face Therapy Professional Colour Corrector Cream

BB i CC kreme su postale veoma popularne u proteklih nekoliko godina, a pokazale su se kao odlična zamena za tečne pudere, koje ne volim da nanosim svakodnevno. Zbog toga su u poslednjih godinu dana i moj izbor upravo CC kreme, a ona koju koristim već dva meseca je CC krema iz Eveline asortimana, koja je namenjena osetljivoj i umornoj koži.



Proizvođač navodi da je ovo "sveobuhvatna CC krema, koja je namenjena za negu svih tipova kože, posebno umorne kože bez sjaja. Inovativna formula bogata Matt-Relax T kompleksom savršeno matira ten u T zoni (čelo, nos, brada) i dugotrajno sprečava da se masti, dajući tenu prirodni sjaj. Bio Hialuron kompleks bogat hijaluronskom kiselinom optimalno hidrira, izglađuje i hrani kožu. Silidine vraća koži prirodni balans, sprečava stvaranje “paukove mreže” kapilara, smiruje iritacije i crvenilo, smanjuje i zateže krvne sudove. Kompleks vitamina neguje kožu, dajući joj čvrstinu i elastičnost. SPF 15 štiti kožu od štetnih UVA/UVB zraka i slobodnih radikala."



Krema dolazi upakovana u kutiju, u kojoj se nalazi tuba od 30 ml, što je standardna mililitraža za ovakav tip proizvoda. Kada sam otvorila kremu, delovala mi je zastrašujuće tamna i mislila sam da mi nijansa uopšte neće odgovarati. Međutim, veoma lepo se raspoređuje po licu i lako blenda (ja u te svrhe koristim novi Aura sunđer za šminkanje). Nijansa se stapa sa bojom tena, dajući licu blagu boju i lagani sjaj. 



Ne pokriva nesavršenosti u potpunosti, ali bi to bilo i nerealno očekivati od neke kreme, u te svrhe je ipak potrebno koristiti tečne pudere jače pokrivne moći. Ima blagi miris, koji ispari par minuta nakon nanošenja. Na licu ostavlja osećaj mekane i glatke kože. Tokom dana ne oksidira na licu, a ja je uvek dodatno matiram puderom u kamenu i taj efekat na mojoj masnijoj koži traje nekoliko sati.  

Poredeći ovu CC kremu sa jednom drugog proizvođača, koju sam koristila dugo pre ove, mogu sa sigurnošću reći da mi ova više odgovara i daje bolji rezultat. Pritom, potrebno je staviti i manju količinu, što smatram još jednom pozitivnom stranom. Mada se krema stapa sa nijansom tena, mislim da bi bilo korisno kada bi postojala u dve verzije, možda light-medium i medium-dark. 


Sastav

Ovu kremu možete pronaći u svim većim drogerijama i parfimerijama, a cene se kreću od 500 do 700 din. Pored ove, Eveline u svom asortimanu ima i CC kremu u zelenom pakovanju, namenjenu osetljivoj koži, sklonoj kapilarima i crvenilu, tako da možete izabrati onu za koju smatrate da bi vam više odgovarala.

Koristite li CC kreme? 

*PR uzorak 

6 comments:

  1. Extra Eveline cosmetika najbolje na svetu ☺ ♥

    ReplyDelete
  2. Vidim da je svi moguci hvale, mogla bih da je isprobam :) <3

    ReplyDelete
  3. Deluje fino, ja volim tonirane kreme imam ih mnogo, ovu nisam probala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ukoliko ti se ukaže prilika, isprobaj...mislim da bi ti se svidela. :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...