Tuesday, February 9, 2016

Avon Big & False Lash maskara

Pre par dana sam pročitala jednu zanimljivu rečenicu koja glasi: "malo maskare, mnogo samopouzdanja" i složila bih se sa tim. Maskara mi je neizostavni deo šminkanja, koja zaista učini da se lepše osećam. Nekako "probudi" oko i da mu neku dubinu. Maskara koju sam otkrila pre par meseci obećava efekat veštačkih trepavica, a dolazi nam iz Avona. 



Big & False Lash je poboljšana verzija njihove Big & Daring maskare, a obe su namenjene povećanju volumena, s tim što bi ova trebalo da da dodatnu gustinu i stvori iluziju veštačkih trepavica. Nalazi se u pakovanju od 10 ml, a četkica je klasična, sa gusto zbijenim vlaknima, kakve ja inače i volim. Nisam fan silikonskih četkica, nekako mi se čini da uvek ostanu previše vlažne i dosta vremena mi treba da se naviknem na njihovu upotrebu. 


Ova maskara postoji u tri varijante - crna, braon/crna i mornarsko plava. Razmišljala sam da uzmem braon, za promenu, ali nekako smatram da je crna maskara ipak najbolje rešenje za moje svetle trepavice. Otvor na pakovanju je prilično širok, ali sužen na sredini, tako da četkica ne hvata suviše proizvoda. Aplikacija je veoma jednostavna, lepo se raspoređuje po trepavicama i razdvaja ih jednu po jednu. Uži deo pri vrhu veoma lako dopire i do ugla oka, tako da bez problema možete da nanesete maskaru i na taj deo. Primetila sam da se veoma brzo suši pri nanošenju, tako da preporučujem da brzo radite sa njom. Nikada nisam razumela ono drugi/treći/peti sloj maskare? Ja svaku maskaru koristim tako što nekoliko puta pređem četkicom preko trepavica i dobijem zadovoljavajući efekat. 


Na fotografiji ispod možete videti izgled mojih trepavica bez maskare i sa njom. Ova maskara je mojim trepavicama pružila dodatni volumen, dužinu i gustinu. Sviđa mi se i to što je dovoljno crna, jer takve najviše volim da koristim. Na donje trepavice skoro da je i nisam nanela, jer preko dana ne volim kada su mi trepavice prenaglašene. Što se tiče efekta veštačkih trepavica, procenite sami.


Mislim da je ovo veoma dobra maskara, koja pruža trepavicama ono što je obećano. Nije mi stvarala nikakve iritacije, niti se krunila ispod očiju. Proteklih par meseci sam samo nju koristila i planiram da naručim novu. Cena varira u zavisnosti od kampanje, ali se često može naći na akciji, po ceni od oko 500 dinara. 

U koliko slojeva vi nanosite maskaru? Da li ste isprobali ovu? 

13 comments:

  1. Slažem se sa prvom rečenicom. Maskar uz krejon je sve što koristim.
    Ne prestajem da gledam sliku, efekat je fantastičan, ova maskara mi treba što pre. :D Inače, isto nanosim samo jedan sloj, sem kada kombinujem dve maskare, ali to računam kao jedan sloj pošto nanosim odmah jednu za drugom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je maskara neizbežna, pa makar samo nju stavila. :)

      Delete
  2. Kakav divan efekat daje ova maskara ! Imam Big & Daring i odlicna mi je mada ne pruza toliku gustinu kao ova, sto znaci da ovu sledeci put kupujem. i da odgovorim na pitanje - nanosim maskaru u dva sloja, bez cekanja, jedan pa drugi sloj, to mi je dovoljno. Hvala za informacije ! Kristina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu, nadam se da će ti i ova odgovarati. :)

      Delete
  3. Nisam isprobala ovu maskaru, ali mi deluje odlično. Slike su odlične! x.

    ReplyDelete
  4. Predivan efekat daje, ja je nemam ali citam bas pozitivne kritike o njoj:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se dopada kako izgleda, isprobaj ako ti se ukaže prilika. :)

      Delete
  5. Blago nama sa svetlim trepavicama, šta god da stavim one su u odnosu na pre Wooow! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se, a pogotovo kada je proizvod zaista dobar. :)

      Delete
  6. Ja je uklanjam Bioderma micelarnom vodom i nemam tolikih problema. Pokušaj da tufer na koji si nanela sredstvo za skidanje šminke zadržiš na kapku 20-30 sekundi, to bi trebalo da je rastopi i olakša uklanjanje.

    ReplyDelete
  7. Ja to nikada nisam znala, da li se tih par provlačenja četkice računaju kao slojevi ili je to samo jedan? Takođe ne razumem tih više slojeva. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam baš o tome razmišljala, ali po toj logici onda ja nekad imam i po deset slojeva. :D

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...