Sunday, February 7, 2016

Matching Manicures #34 - Violet nails

Došao je na red još jedan nedeljni zadatak, a ovoga puta je tema ljubičasta boja. Oni koji me prate znaju da ljubičastu jako volim i posedujem veliki broj takvih lakova i najčešće se za njih uvek hvatam. :) Zbog toga nisam mogla da propustim ovu temu, ali sam se odlučila za veoma jednostavan manikir.


Za ovaj manikir sam koristila:
- Essence Studio nails ultra strong nail hardener;
- Flormar Supershine 14 Violet Pearl;
- Golden Rose Gel look top coat; 
- kamenčiće i set sa Born Pretty Store sajta.* 


Možda će vas začuditi što sam koristila samo jedan ljubičasti lak, ali nikako nisam uspela da sprovedem u delo svoju prvobitnu ideju, tako da sam samo premazala nokte sa dva sloja ovog divnog Flormar laka. Mislim da je ovo jedan od najlepših ljubičastih lakova koje posedujem u svojoj kolekciji, jer je pun nekih sitnih čestica, koje se predivno presijavaju na suncu i na veštačkom osvetljenju. Definitivno lak koji vam preporučujem da kupite ukoliko naiđete na njega na Flormar prodajnim mestima. Nakon toga sam nanela sloj nadlaka, pa na kažiprst, srednji i domali prst dodala po nekoliko kamenčica. 





Što se tiče korišćenih kamenčića, njih možete pogledati ovde. U pakovanju se nalazi 200 komada i šest različitih oblika. Pod određenom svetlošću se presijavaju na plavo, roze i ljubičasto. Za njihovu aplikaciju sam koristila set, koji se sastoji iz plastične posudice, olovke i voska. Set funkcioniše tako što sipate željene kamenčiće u posudu, na vrh olovkice stavite malo voska koji ste dobili, a zatim njom hvatate kamenčiće. Mogu reći da sasvim fino funkcionise i olakšava posao aplikacije kamenčića na nokat. Kod krupnih šljokica vam nece biti mnogo od koristi, ali za to prvenstveno nije ni namenjen. Ovaj set možete pronaći ovde


Ukoliko želite da porucite nesto sa Born Pretty Store sajta, slobodno iskoristite moj kod METAK31 i ostvarite 10% popusta na stvari iz nail art odeljka. Poštarina je besplatna za sve delove sveta.


*PR uzorci

Pogledajte i šta su druge devojke osmislile ove nedelje:

12 comments:

  1. Ljubičasta mi je totalno tvoja boja i tvoj manikir sam čekala. :D Prelep je taj lak, a znaš da volim ovakve jednostavne manikire. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam zašto mi u poslednje vreme nikako ne uspeva prva manikir ideja. :/
      Nisam najzadovoljnija ovom, ali makar sam odradila recenzije. :D

      Delete
  2. Manikura je odlična, i ukrasi su se lijepo uklopili :)

    ReplyDelete
  3. mnogo lijepi detalji na noktima :D a boja laka izgleda kao galaxy :D

    ReplyDelete
  4. Joj, imam ovaj ljubičasti još malo pa godinu dana, a nisam ga ni na jedan nokat namazala, tuga. :D
    Šteta što set ne funkcioniše i za šljokice. Je l' to neće da se lepe?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Namažiii, znaš kako je divan. :)
      Ne može ovaj vosak da zalepi za sebe i uhvati te šljokice, a čini mi se ni nitne, samo je dobar za kamenčiće.

      Delete
  5. slažem se, ovaj je flormar jedan od najljepših lakova ikad *.*

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...