Wednesday, April 20, 2016

Matching Manicures #35 - Flowers

Dugo nisam učestvovala u uparivanju manikira i žao mi je što sam propustila neke od zadataka koji su mi se baš svideli. Ovonedeljni zadatak sam sasvim slučajno odradila jer sam želela da se još jednom oprobam u pečatiranju, a imala sam pločicu sa cvetnim motivima. Koliko sam u tome uspela, procenite na kraju. :)



Za ovaj manikir sam koristila:
- Essence Studio nails hardening nail base;
- Aura Nail Beauty 205 Cream;
- Eveline Color edition 919;
- Golden Rose Gel look top coat;
- pločicu sa Lady Queen sajta;
- Born Pretty Store Clear Jelly Stamper.


Nakon baze, nokte sam premazala sa dva sloja Aura laka (o njemu sam pisala ovde) i sačekala da se potpuno osuši. Zatim sam prešla na deo koji me je uvek užasavao, a to je pečatiranje. Već nekoliko puta sam pisala o tome da nisam talentovana za pečatiranje i da se divim ljudima koji to umeju. Shvatila sam da je potrebno samo pronaći odgovarajući pečat. Onaj koji se meni pokazao odličnim i jedini sa kojim sam uspela da prenesem ceo motiv je providni pečat sa Born Pretty Store sajta, poznatiji kao Clear Jelly Stamper.


Kao što mu i sam naziv govori, providan je, tako da je odličan i za prenošenje geometrijskih motiva kod kojih je potrebna određena doza preciznosti. Vrh pečata je mekan, gelaste strukture, a višak laka se jednostavno uklanja lepljivom trakom. Grebač je plastičan i savršen za povlačenje preko pločice, bez bojazni da će se ona oštetiti. Oduševljena sam ovim pečatom i sada imam motivaciju da se malo više posvetim toj tehnici i možda je i ja konačno uvežbam. Za pečatiranje sam koristila Eveline Color edition 919 (pisala sam o dva laka iz te linije ovde) i pločicu koja mi je nedavno stigla sa Lady Queen sajta i o kojoj će biti više reči dok je još malo isprobam. Na kraju sam sve nokte premazala slojem Golden Rose nadlaka.






Kako vam se čini moj novi pokušaj pečatiranja? :)

Pogledajte i šta su ostale devojke osmislile za ovu nedelju:

12 comments:

  1. Divan manikir :-) Moram i ja kupiti taj pecat i neke plocice pa da se oprobam u ovoj tehnici :-)

    ReplyDelete
  2. Dobro ti je pečatiranje ispalo. Inače, ova dužina i oblik noktiju su ti odlični. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nokti su silom prilika te dužine i jedna od retkih situacija da slikam desnu ruku. :D

      Delete
  3. Rekoh ti već, odlično je ispalo. :D A ja sam se totalno primila na pečatiranje da sad imam nekoliko pločica, ne stižem ni da ih isprobam. :D Pa verujem da si i ti došla u tu fazu :D

    ReplyDelete
  4. Nisam zaljubljenik u rozu boju, ali ovo izgleda predobro!

    http://redheads-diary.blogspot.hr/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...