Saturday, July 23, 2016

Casual Friday

Nikada nisam bila osoba koja voli da nosi haljine, pogotovo ne u svakodnevnim odevnim kombinacijama. Haljine sam isključivo vezivala za neke svečanije prilike, prosto se nisam videla u njima i osećala bih se neugodno noseći ih. Ima istine u tome da se s godinama menjamo i razvijamo sopstveni stil, pa sam tako i ja počela da nosim haljine i da se u njima lepo osećam. 


Haljina koju ćete videti u ovom postu je sa sajta SheIn. Veoma mi se dopada to što ima džepiće sa strane, tako da se može nositi u svakodnevnim casual kombinacijama. Ovoga puta sam je iskombinovala sa ravnim sandalama, a uz dodatak visokih potpetica bi mogla da se nosi i u nekoj svečanijoj prilici. Ostavljam vas da pogledate fotografije i sami presudite. 










Torba/Bag - Tašna by Ana Šurdilović
Sandale/Sandals - Safran 

Dopada li vam se haljina? U kojoj prilici biste je vi nosili? 

*proizvode sam dobila na iskrenu recenziju

11 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...