Monday, August 15, 2016

Kako organizujem lakove za nokte?

Moj blog je nastao prvenstveno iz ljubavi prema noktima, njihovom sređivanju i ukrašavanju. Zbog toga i nije čudno što u kolekciji imam veliki broj lakova, a samim tim i problem sa njihovom organizacijom i pronalaskom onoga koji želim u datom trenutku da koristim. 



Otkako je kolekcija lakova počela da mi se znatno povećava, rešila sam da ih slažem u kutije od cipela. Svi kupujemo cipele i imamo gomilu takvih kutija, a najpraktičnije su one male, od baletanki ili sandala. Osim što zauzimaju malo mesta, uglavnom lepo i izgledaju. Lakove sam ređala po obliku bočice ili brendu, tako da uvek mogu da nađem boju koju znam da imam od određenog brenda. Jedan broj lakova mi i dalje stoji u takvim kutijama (da, množina), a moram da priznam da dobar deo lakova iz tih kutija i ne koristim. Neki mi se nisu dobro pokazali, pa mi je iz tog razloga i glupo da ih nekome poklonim, a s druge strane ima i lakova koje sam potrošila možda oko 2/3, a za koje opet ne znam da li bi bilo u redu ponuditi ih nekome.


Verovatno ste svi primetili da su se u poslednjih par godina pojavili oni akrilni/plastični organizatori za šminku. Dugo sam se pitala zašto tako nešto ne postoji i za lakove i pre par meseci sam ga konačno i pronašla. Moj organizator lakova je sa Banggood sajta, ali iste možete pronaći i na ostalim kineskim sajtovima, pa čak i za manje novca. Ja sam izabrala ovaj* koji ima pet stepenika, a postoje i drugi, sa manje ili više stepenika, širi ili uži. Trebalo bi da na njega može da stane 40 lakova, ali to opet zavisi od oblika i veličine bočice. Ne zauzima mnogo prostora na stolu, a lakovi su jasno vidljivi. 

     
Lakovi koje sam stavila na ovu policu su oni koje zaista volim da koristim, kao i neki novi koje treba da isprobam, pa mi ova polica dobro dođe i kao podsetnik. Na sledećih par slika možete da vidite neke od lakova iz moje kolekcije. 




Dopada li vam se ovaj način organizovanja? Kako vi čuvate vaše lakove? 

*proizvod sam dobila na iskrenu recenziju

11 comments:

  1. Odlicna post i mnogo mi se dopada organizator,ja ih drzim u slicnom organizatoru koji sam porucila sa Banggood sajta. :)
    Novi post ---> Miljana Easy Skillful

    ReplyDelete
  2. Organizator je odlican,ja imam dva ali manja,tako da mi tu stoje svi lakovi 😊.Super post!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako je praktičan, poslednja polica mi služi i za puder i korektor koji svakodnevno koristim. :)

      Delete
  3. Mnogo mi se svidja ovakav nacin organizacije, planiram da kupim nesto slicno. Izgleda jako lepo i uredno. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pogledaj po netu, mogu se naći i za 10-ak dolara. :)

      Delete
  4. Kako lipo izgledaju ❤ Ja svoje drzim u kutijama, to radim vec skoro deset godina, najstariji lak je dobar kao i prvog dana pa ne zelim minjat sustav zbog ocuvanja lakova ali bi mi ovakav organizator bio vrh za stavit nekoristene lakove u to da se natram koristit te, a ne istih... Haha 50ak 😂 Kako je sve lipo poslozeno i uredno ahhhh! Prekrasno ❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam ni sumnjala da će se tebi svideti kada je sve složeno :D <3
      Meni je veliki deo ostao u kutijama, ne znam šta ću sa nekim lakovima, a žao mi da ih bacim...

      Delete
  5. Tebi bi taman bila dovoljna ova jedna polica. :)

    ReplyDelete
  6. Ovaj način organiziranja mi je predobar, definitivno mi i meni trebalo ovakvo nešto, ja svoje lakove organizujem na polici, iako to nije najbolji način,ali privremeno je sasvim okey. Inače imaš divan blog i postove

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni dosta lakova stoji po policama i na stolu, ne znam kako da ih sve najbolje smestim. :)
      Hvala ti puno. :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...