Thursday, August 11, 2016

NOTD: Inspired by a blogger

Pre izvesnog vremena mi je palo na pamet da bih mogla da pokušam da rekreiram manikir neke blogerke. Odlučila sam se da to bude neki jednostavan manikir koji mi neće oduzeti mnogo vremena, a kao inspiracija mi je poslužila moja draga GleeTree92, koja je pre par meseci napravila ovaj manikir.


Bazna boja kod nje je predivna tamno ljubičasta, a ja sam se odlučila da iskoristim Essence Merry berry 02 purple with purpose. 3D kamenčići koje sam koristila za ovaj manikir su sa Lady Queen sajta, a za njihovu aplikaciju sam koristila i posebnu vrstu pincete. 

Kamenčići* u ovom pakovanju dolaze u četiri različite veličine. Pod određenim uglom se presijavaju na ljubičasto, plavo i zeleno. Lepo naležu na nokatnu ploču, a nijedan mi nije spao dok ga ja sama nisam skinula. Pritom, nisam ih lepila nikakvim lepkom, nego sam jednostavno nokte premazala nadlakom, postavila kamenčiće na željena mesta, a zatim ih premazala sa još jednim slojem nadlaka.


Pinceta* izgleda kao klasična pinceta za obrve, s tim što je na vrhu malo oštrija tj. špicastija. Veima dobro hvata kamenčiće i olakšava njihovu aplikaciju na željeno mesto na noktu. Postoje dve vrste, odnosno dva oblika ovih pinceta, sa zakrivljenim vrhom (kakvu sam ja uzela) i ravna. Mislim da je veoma korisna za sve koji vole da eksperimentišu sa nail artom.


Kao što ste videli na prvoj fotografiji, Mila je bila hrabrija u izradi svog manikira i stavila dosta ovih velikih kamenčića, a ja sam ipak malo klasičnija i stavila sam tek par. :) Posetite njen blog i pogledajte ostale divne manikire koje je do sada uradila. 





Ukoliko vam se dopada nešto sa Lady Queen sajta, možete se poslužiti mojim kodom PERS15 i na taj način ostvariti 15% popusta na iznos porudžbine. Poštarina je besplatna za sve delove sveta.


*PR uzorci

4 comments:

  1. pamtim ovaj manikir Glee Tree, prelep, a dopada mi se i tvoja, light varijanta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se dopada i moja verzija. :)
      Jako mi se sviđa boja laka koji je ona koristila, predivna nijansa ljubičaste. :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...