Wednesday, December 28, 2016

SammyDress Haul

Nedavno sam uspostavila saradnju sa sajtom SammyDress i dobila priliku da izaberem neke stvari po mom izboru. Istražila sam sajt i videla da imaju veoma raznovrsnu ponudu - garderobu za žene, muškarce i decu, nakit, satove, perike, beauty proizvode i stvari za kuću. Odlučila sam da naručim neke stvari iz beauty odeljka sajta, a u nastavku posta pogledajte šta sam to sve izabrala.


Prva stvar koja me je zainteresovala jeste ovaj uvijač za kosu  ili popularno rečeno - figaro. Može se izabrati onaj za EU ili US tržište, gde je razlika jedino u nastavcima za utičnicu. U kutiji (koja mi je stigla skroz izlomljena) se nalaze i tri nastavka za uvijanje kose, uputstvo (na lošem engleskom) i rukavica za zaštitu od opekotina. Što se tiče samog aparata, na njemu se nalazi LED lampica koja sija kada je aparat uključen i prekidač za podešavanje temperature na srednje (150°C) ili jače (210°C). Kabl se rotira za 360 stepeni, tako da mislim da neće predstavljati problem pri korišćenju. Za nastavke za uvijanje kose piše da su od keramike presvučene turmalinom, u šta nisam baš sigurna, ali bih rekla da jesu keramički.



Sledeće što sam naručila je set četkica za oči. Set se sastoji od 7 četkica koje su napravljene od konjske dlake. Četiri su bele i pufnastije, a tri crne. Prilikom pranja su se dobro ponašale i brzo su se osušile, ali su mi ove bele sada nekako mnogo čupave. Na jednoj sam skratila neke dlačice koje su štrčale, a generalno su mi pomalo grube na dodir. Videću kako će se pokazati prilikom korišćenja.


Poslednja stvar koju sam uzela je četka za rumenilo. U pitanju je klasična koso sečena četka od sintetičke dlake. Veoma je mekana na dodir, a drška joj je drvena. Prilikom pranja joj nije ispala nijedna dlaka, niti je puštala bilo kakvu boju. Mislim da će fino poslužiti za nanošenje rumenila ili bronzera.


Sve u svemu, moj prvi utisak o proizvodima sa SammyDress sajta je pozitivan. Nadam se da će se isti dobro pokazati, a ukoliko vas nešto od ovoga posebno interesuje napišite u komentaru i potrudiću se da uradim i zasebnu recenziju.

*proizvode sam dobila na iskrenu recenziju

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...