Monday, February 20, 2017

Winter Pastels

Za razliku od dosta ljudi koji se tokom zime oblače u neke zatvorene tamne boje, ja tada baš volim pastelne nijanse. Od "tamnijih" tonova sve nijanse sive kod mene dolaze u obzir, a najčešće su ti sivi tonovi u kombinaciji sa svetlo roze. Jednu takvu kombinaciju boja ću vam prikazati u nastavku posta. 


Ono što najviše volim da nosim su džemperi u roze i sivim tonovima, a jedan od takvih u mojoj kolekciji je i ovaj* sa Dresslily sajta. Džemper je na rombove u kombinacijama sive, bele i roze, a sivi deo je urađen od nekog veoma mekanog materijala. Kombinacija boje i izgled su mi zaista odlični, ali ono što mi se ne dopada je njegova dužina. Smatram da bi bio savršen da je duži i da bi onda odgovarao svima. One size je, tako da mislim da vam neće biti odgovarajući ukoliko vam visina prelazi 165 cm. Mada, ukoliko volite te crop top varijante onda bi vam se možda i dopao. 

Torbica* je takođe sa istog sajta i za nju nemam nikakvih zamerki. Verovatno ste je do sada videli bezbroj puta kod drugih blogerki. Odlična je za svakodnevno nošenje i boja joj je takva da se veoma lako može uklopiti uz sve. 

   





Farmerke/Jeans - H&M
Ogrlica/Necklace - H&M
Čižme/Boots - No name brand

Koje boje vi nosite zimi? :)

*proizvode sam dobila na iskrenu recenziju

10 comments:

  1. Predivan post!
    Prelepo si sve komade odeće uzkombinovala,a i ti si isto tako prelepa! <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <---------- novi post

    ReplyDelete
  2. Super mi je kombinacija ovih pastelnih nijansi: :)

    ReplyDelete
  3. Divno ti stoje ove boje! I imamo istu torbicu :D

    www.bymajamladenovic.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da sam je kod tebe među prvima i videla. :)

      Delete
  4. super je kombinacija ovih pastelnih boja, mnogo mi se dopada dzempercic ali i torbica.. Uvijek trazim neku malenu za sebe a zavrsim sa koferom :( haha

    Mystique blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja skoro uvek nosim neke ogromne torbe, zato sam sad rešila konačno malo da se rasteretim i nosim ove male. :)

      Delete
  5. Super kombinacija :) torba je prelepa <3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...