Friday, April 7, 2017

Carmex Classic balzam za usne

Carmex je američki brend balzama za usne sa kojim sam se nedavno susrela, ali sam istražujući o njima otkrila da su u inostranstvu zapravo jako popularni i da postoje u više varijanti ukusa i pakovanja. Onaj koji sam ja dobila je classic, zapakovan u malu tubu žute boje sa crvenim detaljima.



Na prvo korišćenje me je iznenadila njegova struktura, prilično je gust i nalik na silikon. Potrebna je veoma mala količina, usne ostavlja blago sjajnim, ali ne i lepljivim. Par minuta po nanošenju imaćete osećaj blagog peckanja i hlađenja, što i nije toliko iznenađujuće s obzirom na to da u svom sastavu sadrži mentu. 

Sastav: 
Petrolatum, Lanolin, Cetyl Esters, Theobroma Cacao Seed Butter, Cera Alba, Paraffinum Liquidum, Camphor, Menthol, Salicylic Acid, Vanillin, Parfum, Hydroxycitronellal, Limonene, Linalool, Geraniol, Citronellol. 


Ima veoma čudan miris, za koji ne mogu da se odlučim da li mi je prijatan ili ne. Podseća me na one bombone od mešavine propolisa i mente, koje mnogi konzumiramo kada imamo problema sa grlom. Ono što je bitno je da ovaj balzam lepo hidrira usne i čini ih glatkim i mekanim. Koristim ga često pre nanošenja ruža, kako bi mi hidrirao usne i sprečio njihovo isušivanje. 

Smatram da je ovo brend koji je vredan pažnje, a ukoliko vas je zainteresovao i želite da ga isprobate možete ga pronaći u DM drogerijama.

Da li ste isprobali neki Carmex balzam?

*PR uzorak  

8 comments:

  1. Meni se baš dopao, posebno što prijatno hladi. Uskoro ću pisati o njemu. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je to što hladi sasvim ok, ali za miris nisam baš sigurna. :/

      Delete
  2. Ja planiram da ga kupim, videla sam da ima i u tubici i u teglici.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam primetila da ima kod nas to drugo pakovanje. Svakako, isprobaj neki. :)

      Delete
  3. Meni se nije ni malo svideo jer hladi. Mrzim takve balzame :/ na brzinu sam ga kupila i nisam obraćala pažnju na sastav :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nemam ništa protiv tog efekta hlađenja, možda ne voliš mentu pa ti zato ne prija.

      Delete
  4. Nisam probala ovaj balzam ali ga u poslednje vreme devojke hvale na sve strane. Planiram da ga kupim. ☺

    Novi post: Misseslandy

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...