Monday, May 15, 2017

Golden Rose Eyebrow Styling Kit

Golden Rose kozmetika nas u poslednje vreme često iznenađuje svojim novitetima, a neke od njih sam dobila na drugom Serbian Bloggers Day druženju. Jedan od noviteta, i prvi koji ću vam predstaviti, je set za oblikovanje obrva, o kojem ćete moći više da saznate u ovom postu. 



Pakovanje je mat crno, od čvrste plastike. Sa jedne strane se celom dužinom nalazi ogledalce, a na drugoj su dve senkice i vosak za obrve, kao i četkica za nanošenje senki i mala pinceta. Pinceta je odlična i veoma oštra, hvata i one najsitnije dlačice, ali zbog svoje veličine pomalo nezgodna za rukovanje. Četkica sa jedne strane ima češljić za rasčešljavanje obrva, sa kojim može da se radi, dok je kosa četkica, koja se nalazi sa druge strane, suviše gruba i potpuno neupotrebljiva. Ja imam neku malu četkicu od jednog seta koji sam ranije koristila, pa sam nju ubacila u ovaj i odlično mi služi.


Set postoji u tri varijante: 01 Blonde, 02 Ash i 03 Deep Brown. Moj set je u nijansi Ash i čak mislim da mi više odgovara nego Blonde (koji sam videla na slikama) zato što ima taj pepeljasti ton, koji meni bolje pristaje. Nijanse senki u ovom setu su pogodne za plavuše tamnijih, prirodnijih, tonova, pogotovo svetlija nijansa. Nju najviše koristim, uglavnom za popunjavanje celih obrva, a ponekad stavim i tamniju nijansu od sredine ka kraju obrva. Vosak za obrve nemam naviku da koristim, tako da njega nisam ni isprobala i ne mogu vam reći kakav je.


Ukoliko volite prirodan izgled obrva, blago popunjavanje i senčenje, mislim da bi vam se ovaj set dopao. Koristim ga svakodnevno i zaista sam zadovoljna izgledom koji daje. Uskoro bi trebalo da se nađe u prodaji, tako da obratite pažnju ako vas je zainteresovao. 

Čime vi popunjavate svoje obrve?

*PR uzorak

4 comments:

  1. U poslednje vreme uopste ne koristi setove. Kunem se u njihove olovke u stiku <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako misliš na one na odvrtanje, koje imaju onaj češljić sa jedne strane, i ja ih obožavam. :)

      Delete
  2. Ja iskreno volim one gelove za obrve, ali ovo mi svakako deluje zanimljivo :) Odlican post

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gelove nikad nisam koristila, ne znam kako bi to izgledalo na mojim obrvama i kako bih se snašla sa njima.
      Hvala :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...