Wednesday, August 16, 2017

Eveline Luxury Vanilla piling za ruke

Negovane ruke su nešto što većina ljudi prvo primeti, pogotovo na ženama. Stoga ih je potrebno redovno hidrirati i održavati njihovu lepotu, a jedan od proizvoda koji u tome može pomoći je piling za ruke. Upravo o jednom takvom pilingu ćete moći više da saznate u ovom postu.


Reč je o Eveline Argan&Vanilla pilingu za ruke koji se nalazi u veoma luksuznom, mat belom pakovanju sa crnim i zlatnim detaljima. Pakovanje sadrži 75 ml proizvoda, a preporučeno korišćenje je dva do tri puta nedeljno. Potrebno ga je naneti na vlažne ruke i nežno masirati tokom 3 minuta, a zatim isprati mlakom vodom.



Ono što me je prvo privuklo je bio predivan miris, koji se oseća i bez otvaranja pakovanja. Sam piling je srednje gustine, boje senfa, sa ne previše grubim piling česticama. 


Generalno mi pilinzi, bilo za telo ili lice, jako prijaju, a to je slučaj i sa ovim. Posebnu pažnju prilikom korišćenja posvećujem prstima i delovima oko noktiju tj. zanokticama. Ovaj piling učini moje ruke mekšim, a miris se oseća narednih par sati. Koristim ga jednom nedeljno, jer nemam velikih problema sa izgledom ruku i smatram da je to sasvim dovoljno za njihovo održavanje.


Eveline u svojoj ponudi ima razne proizvode sa arganovim uljem, a o nekima sam već ranije pisala. 


Eveline kozmetiku možete pronaći u većim drogerijama, kao i nekim manjim parfimerijama. O kompletnoj ponudi se možete informisati na njihovoj FB stranici.

Koristite li pilinge za ruke?

*PR uzorak 

5 comments:

  1. Odlican post! Pre svega fotke su prelepe,zaista. Cini mi se veoma zanimljivim i korisnim pilingom :)
    https://50nijansiroze.blogspot.hr/?m=1

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. :)
      Imaš moje preporuke za piling. :)

      Delete
  2. Odlicno tvoja blogovi pises jako vrh Eveline bila sam butter krema i kupka tusiranje kakva divno miris ali krema za ruke nema u Lilly drogerie police nema bas steta ☺ ♥

    ReplyDelete
  3. hi dear,
    nice post! i'm your new follower, if you want you can follow mine on my blog...:)
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...