Friday, December 29, 2017

Golden Rose Smokey Lashes VS. False Lashes Mascara

Kada bi me neko pitao koji je to kozmetički brend koji je obeležio proteklu godinu, bez sumnje bih odgovorila - Golden Rose. Smatram da je to brend čija ponuda se znatno poboljšala i osavremenila, kako u pogledu raznovrsnosti proizvoda, tako i pogledom ambalaža. Svakako, izgled nije merilo kvaliteta, mada me, iskreno, pakovanje često privuče. 



Dve nove maskare, o kojima ćete čitati u nastavku, imaju veoma elegantna, metalik pakovanja. Maskare sadrže 9 ml, jedna je upakovana u srebrnu, a druga u rose gold ambalažu. Osim vizuelnog momenta, razlike su i u njihovom nazivu i izgledu četkica, što ćete videti na fotografijama. 

Smokey Lashes maskara

je zapakovana u rose gold pakovanje, a obećava definiciju, volumen i intenzivno crnu boju trepavica. Poseduje klasičnu četkicu, mada nešto deblju, koja se blago sužava pri vrhu. Ovo je tip četkica kakve inače volim da koristim, ali mi ova nije u potpunosti odgovarala. 


Problem je to što maskara kupi previše proizvoda i potrebno ju je dobro očistiti pre nego što se nanese na trepavice. Mislila sam da će se to promeniti kako bude krenula da se suši, ali situacija je ostala nepromenjena do kraja. Što se tiče efekta, mojim trepavicama daje blagu uvijenost i solidan volumen, tako da sa te strane nemam zamerki. 


False Lashes maskara

se nalazi u srebrnom, mat, pakovanju i trebalo bi da trepavicama pruži pun volumen i dužinu, kao i efekat dužih trepavica. Četkica je silikonska, kakvim ja nisam preterano oduševljena, ali moram da priznam da mi je ova maskara promenila mišljenje. 


Zaista daje mojim trepavicama potreban volumen, koji ostaje prisutan do uklanjanja maskare, savršeno ih rasčešljava i, možda najbitnije, ne kruni se u toku dana. Nisam polagala nade u ovu maskaru, a ispostavilo se da mi je ona favorit. 


Da sumiram - ukoliko birate između ove dve maskare, prednost bih dala False Lashes maskari koja zaista pruža taj blagi efekat veštačkih trepavica. Mene je prijatno iznenadila, iako sam mislila da mi četkica uopšte neće odgovarati, ali pokazalo se da je ova izuzetak. 

Celokupan asortiman Golden Rose proizvoda možete pronaći u Golden Beauty Shop radnjama u Beogradu, Pančevu i Zrenjaninu. 

Kakav tip četkica vi volite?

*PR uzorci

5 comments:

  1. Mnogo mi se dopadaju maskare. Što se tiče četkica, iskreno nikako ne bih kupila ovu drugu jer ne volim male četkice, nisu pogodne za moje oči, ali bih prvu iskreno uzela. Žao mi je što ti izlazi previše proizvoda ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ReplyDelete
  2. Preporucujem False Lashes od srca! Probala sam obe i neuporedivo je bolja, bez ikakve dileme (Smokey Lashes nije dala nikakav efekat mojim trepavicama). Lepa recenzija :). Kristina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je drago da se i tebi False Lashes dobro pokazala. :)

      Delete
  3. Pogledajte moj blog ukoliko želite. Nova sam,pa bi mi neizmerno značilo 💋

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...