Monday, April 2, 2018

Purple Plaid

Otkako sam otkrila čari pločica za pečatiranje noktiju prilično sam se ulenjila što se nekog drugačijeg nail art-a tiče, mada, iskrena da budem, u poslednje vreme nemam ni vremena da se posvetim nečemu komplikovanijem. Do sada nisam na noktima nosila karo šaru i odlučila sam da je konačno isprobam, ali u malo drugačijoj kombinaciji boja od standardne crveno-crne. 



Za izradu ovog manikira sam koristila:
-Aura Instant Base, bazu za nokte;
-Golden Rose Rich Color #103;
-Essence Merry Berry 01 the masked ball;
-Catrice Gel Like 2in1;
-Harunouta L010* pločicu za pečatiranje sa Born Pretty Store sajta.



Već par godina unazad želim pločicu sa motivima karo šare i konačno sam pronašla jednu koja ima veliki izbor motiva koji su mi se dopali. Radi se o Harunouta L010 pločici (#30341) koja sadrži čak 18 različitih karo motiva, a koju možete pronaći na Born Pretty Store sajtu. Motivi su pliće urezani, ali se bez problema prenose na pečat. Bilo mi je teško da se odlučim koji ću iskoristiti, ali je izbor pao na  jedan od onih koji, za mene, predstavljaju tipičnu karo šaru. 



Na sve nokte sam prvo nanela dva sloja Golden Rose laka u boji lavande koji posedujem već tri godine, ali mu se tekstura i dalje nije izmenila i savršeno mi je poslužio kod ovog manikira. Kada se on potpuno osušio, na srednji, domali prst i palac sam ispečatirala karo šaru uz pomoć Essence tamnoljubičastog laka iz Merry Berry kolekcije. Na kraju sam sve nokte premazala slojem Catrice Gel Like nadlaka. 





Ukoliko želite da poručite nešto sa Born Pretty Store sajta, možete iskoristiti moj kupon kod METAK31 i ostvariti 10% popusta na proizvode koji nisu na sniženju. 



Volite li karo šare? Dopada li vam se ova kombinacija boja i motiva?

*PR uzorak 

6 comments:

  1. Sjajan post i prelep stil :)

    https://sweet16blackpoetry.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  2. Mnogo mi se dopadaju noktići. Ja sam osoba koja voli baš šare. Takođe, mnogo mi se dopada ova pločica sa šarama. Sve u svemu, odlično ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...